Ολοκλήρωση εγγραφών - Στοιχεια επικοινωνίας A

Α' Γυμνασίου
Προκειμένου να ολοκληρωθούν οι εγγραφές και να έχουμε όλα τα στοιχεία επικοινωνίας των μαθητών/τριών και γονέων/κηδεμόνων στην Α’ Γυμνασίου απαιτείται:

Οι δυο γονείς (ΚΗΔΕΜΟΝΑΣ και ΕΤΕΡΟΣ ΚΗΔΕΜΟΝΑΣ) να συμπληρώσουν τις αντίστοιχες υπεύθυνες δηλώσεις που έχουν αναρτηθεί στη συνέχεια και είτε να τις εκδώσουν μέσω gov.gr (αντιγράφοντας τα αντίστοιχα κείμενα) πατώντας εδώ, είτε να τις συμπληρώσουν και να τις υπογράψουν για το γνήσιο της υπογραφής σε κάποιο ΚΕΠ.

Παρακαλούμε όπως ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες και αποστείλετε στο μέιλ του σχολείου  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  , αν είναι δυνατόν, σε ένα μήνυμα ανά μαθητή/τρια:
Θέμα μηνύματος: ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ,Τάξη, Όνομα μαθητή/-τριας
π.χ. Θέμα μηνύματος: ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ, Α΄ ,Ελένη Παλαμά

Οι υπεύθυνες δηλώσεις θα αποσταλούν ηλεκτρονικά στη διεύθυνση  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  μέχρι 11/9/2023.

Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή πρέπει να συμπληρωθεί από γιατρό. Θα ζητηθεί να υποβληθεί στη Διευθύντρια του σχολείου μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2023-24.

Σχετικά Αρχεία:
Υπεύθυνη Δήλωση ΚΗΔΕΜΟΝΑ
Υπεύθυνη Δήλωση ΕΤΕΡΟΥ ΚΗΔΕΜΟΝΑ
Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή

Η Λειτουργία του Σχολείου

Σε αυτή την περιοχή του ιστότοπου του σχολείου μας θα βρείτε όλα όσα πρέπει να ξέρετε σχετικά με το πλαίσιο που καθορίζει τη λειτουργία του: μπορείτε να αναζητήσετε τις βασικές διατάξεις σχετικά με τη δομή και την οργάνωση των γυμνασίων, τις ειδικές διατάξεις που σχετίζονται με τα Πρότυπα-Πειραματικά Σχολεία, το καθεστώς που διέπει την επιλογή μαθητών στην α Γυμνασίου, αλλά και ζητήματα που σχετίζονται με την εσωτερική πολιτική του σχολείου, όπως είναι οι Κανόνες Ζωής, η Επικοινωνία των κηδεμόνων με τους εκπαιδευτικούς, το Πρόγραμμα κλπ.

 

 

Η ανάπτυξη των φύλλων Περιγραφικής Αξιολόγησης

teamΣτην ανάπτυξη και διαμόρφωση των φύλλων περιγραφικής αξιολόγησης ενεπλάκησαν όλοι οι διδάσκοντες τα δύο γνωστικά αντικείμενα, μέσα από σχετικές συνεδριάσεις. Οι συζητήσεις ξεκίνησαν από τη διατύπωση των γενικών στόχων του σχολείου και κατέληξαν στη διατύπωση των ειδικών κριτηρίων κατά μάθημα. Η προσπάθεια αναδιατυπώσεων και αλλαγών  θα συνεχιστεί  για αρκετό χρονικό διάστημα, διότι διαρκώς θα ενσωματώνουμε παρατηρήσεις τόσο δικές μας όσο και των μαθητών και των γονέων τους, ενώ παράλληλα πρέπει διαρκώς τα κριτήρια αξιολόγησης να είναι σε αντιστοιχία με τους διδακτικούς μας στόχους οι οποίοι προφανώς δεν μπορεί να είναι στατικοί.

Ο στόχος είναι να διαμορφώσουμε φύλλα περιγραφικής αξιολόγησης που να είναι λειτουργικά για τους μαθητές και τους γονείς, με αποτέλεσμα να μη δοθεί μεγάλη βαρύτητα στη χρήση επιστημονικά ακριβούς ορολογίας. Επίσης, για διευκόλυνση της διαδικασίας, επιλέξαμε οι διατυπώσεις των γενικών και των ειδικών κριτηρίων να καλύπτουν και τις τρεις τάξεις του γυμνασίου. Έτσι δεν επικεντρωθήκαμε καθόλου στο ποια κεφάλαια διδάσκονται σε κάθε τάξη και στα συγκεκριμένα ειδικά θέματα που περιλαμβάνουν αυτά, αλλά επιλέξαμε να διατυπώσουμε τα κριτήρια και τους χαρακτηρισμούς επικεντρωνόμενοι στις δεξιότητες και στις θεμελειακές γμώσεις τις οποίες συναντάμε σε όλα τα χρόνια του Γυμνασίου

Ο επόμενος στόχος μας είναι η πολύ ουσιαστική εμπλοκή των μαθητών μέσω της αυτοαξιολόγησής τους ώστε να αποκτήσουν και αυτoί ξεκάθαρη εικόνα πάνω στο τι διδάσκουμε και πώς το διδάσκουμε, καθώς και η κατοχύρωση της συγκεκριμένης διαδικασίας στη συνείδηση των καθηγητών, ώστε να συνδεθεί και με τη βαθμολογία που θα συνεχίσουν να δίνουν. Πεποίθησή μας πάντως είναι ότι παρά τον σημαντικό κόπο που χρειάστηκε να καταβάλουμε για να ξεκινήσει η συγκεκριμένη προσπάθεια, ήταν μία καλή επιλογή και ότι τελικά ο κόπος αυτό θα αποσβεστεί.

Μπορείτε να δείτε την παρούσα εκδοχή των φύλλων περιγραφικής αξιολόγησης για το μάθημα της Γλώσσας και το μάθημα των Μαθηματικών