Έντυπα
Υπόδειγμα υπεύθυνης δήλωσης για μορφωτικές επισκέψεις και περιπάτους.
Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης για φωτογραφίες και βίντεο.
Υπόδειγμα υπεύθυνης δήλωσης για μορφωτικές επισκέψεις και περιπάτους.
Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης για φωτογραφίες και βίντεο.
Αναρτάται ο πίνακας δεκτής υποψηφιότητας για απόσπαση ενός έτους σύμφωνα με την 26η Πράξη/12-08-2024 του ΕΠΕΣ του 1ου Πρότυπου Γυμνασίου Αθηνών. Για να δείτε τον πίνακα πιέστε εδώ.
Μαθητές που κατοικούν σε απόσταση άνω των 3km από το σχολείο
Οι μαθητές που κατοικούν σε απόσταση άνω των 3 χιλιομέτρων από το σχολείο δικαιούνται μετακίνηση με πούλμαν ή ταξί. Αν παρόλα αυτά δε θέλουν να κάνουν χρήση του δικαιώματος αυτού, δικαιούνται να πάρουν κάρτα για δωρεάν μετακίνηση με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς που θα εκδοθεί μαζικά για τους μαθητές του σχολείου από την Περιφέρεια Αττικής, αρκεί να αποστείλουν στο σχολείο υπεύθυνη δήλωση και οι δύο γονείς ότι δεν επιθυμούν να κάνουν χρήση του δικαιώματος μετακίνησης με πούλμαν.
Μαθητές που κατοικούν σε απόσταση μεταξύ 2,5 και 3 km από το σχολείο
Δικαιούνται να πάρουν κάρτα για δωρεάν μετακίνηση με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς που θα εκδοθεί μαζικά για τους μαθητές του σχολείου από την Περιφέρεια Αττικής. Οι γονείς σε αυτή την περίπτωση δε χρειάζεται να κάνουν καμία ενέργεια καθώς τα στοιχεία θα αποσταλούν από το σχολείο προς την Περιφέρεια.
Μαθητές που κατοικούν σε απόσταση κάτω των 2,5 km από το σχολείο
Οι μαθητές αυτοί δεν δικαιούνται δωρεάν μετακίνηση με πούλμαν ή με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Ωστόσο, μπορούν να εκδόσουν με δικές τους ενέργειες δελτίο μαθητικού εισιτηρίου. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να επικοινωνήσουν με τη διεύθυνση του σχολείου για να λάβουν βεβαίωση φοίτησης στο σχολείο και να προχωρήσουν στην έκδοση της κάρτας για μειωμένο κόμιστρο.
1. Οι απουσίες υπολογίζονται κάθε διδακτική ώρα, δηλαδή αν κάποιος απουσιάσει μία ημέρα κατά την οποία έχει έξι ώρες μάθημα, παίρνει έξι απουσίες. Το ίδιο ισχύει ακόμα και αν την ημέρα αυτή το τμήμα δεν κάνει μάθημα αλλά υπάρχει κάποια εκδήλωση (μορφωτική επίσκεψη, γιορτή κλπ).
2. Οι απουσίες, με βάση την υπουργική απόφαση 10645/ΓΔ4 που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 120/23-1-18 παύουν να διακρίνονται σε δικαιολογημένες και αδικαιολόγητες. Κατά συνέπεια η διαιδκασία δικαιολόγησης πλέον καταργείται.
3. Στο τέλος της σχολικής χρονιάς γίνεται ο χαρακτηρισμός της φοίτησης ανάλογα με τον αριθμό των απουσιών που έχει πραγματοποιήσει o μαθητής. Συγκεκριμένα η φοίτηση είναι:
• επαρκής, οπότε συμμετέχει κανονικά στις εξετάσεις του Ιουνίου, αν έχει μέχρι 114 απουσίες.
• ανεπαρκής, οπότε την επόμενη σχολική χρονιά παρακολουθεί την ίδια τάξη (ακόμα και αν φοιτά στην τρίτη γυμνασίου), αν έχει περισσότερες από 114 απουσίες.
4. Σε περίπτωση που κάποιος μαθητής ή μαθήτρια αντιμετωπίσει σοβαρό ιατρικό πρόβλημα το οποίο απαιτήσει μεγάλο διάστημα ανάρρωσης, είναι δυνατόν να μην προσμετρηθούν απουσίες για διάστημα το οποίο μπορεί να φτάσει μέχρι τις 20 ημέρες.
5. Ειδικά για το σχολικό έτος 2017-18 το οποίο είναι και το πρώτο έτος εφαρμογής των νέων μέτρων, μπορεί να χαρακτηριστεί ως επαρκής η φοίτηση μαθητή ή μαθήτριας αν ισχύουν όλα τα παρακάτω
Θεωρητικά με την αξιολόγηση της μαθητικής επίδοσης επιδιώκουμε να υπηρετήσουμε την ανάπτυξη του μαθητή, να διευκολύνουμε την ανατροφοδότηση της διδασκαλίας και να βελτιώοουμε συνολικά την μαθησιακή διαιδκασία. Παρά τις καλές προθέσεις πολύ συχνά η αξιολόγηση μετατρέπεται σε αυτοσκοπό, δίνει ώθηση στη βαθμοθηρία και καλλιεργεί τον ανταγωνισμό μεταξύ των μαθητών. Μπορείτε να βρείτε μία εισήγηση για τα βασικές μορφές της εκπαιδευτικής αξιολόγησης
1η ώρα 8.15- 9 .00
2η ώρα: 9.00 - 9.45
1ο ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ: 9.45 - 9.55
3η ώρα: 9.55 - 10.40
2ο ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ: 10.40 - 10.50
4η ώρα: 10.50- 11.35
3ο ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ: 11.35 - 11.45
5η λωρα: 11.45 - 12.30
4ο ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ: 12.30 - 12.35
6η ώρα: 12.35 - 13.20
5ο ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ: 13.20 - 13.25
7η ώρα: 13.25 - 14.10
Παραδοσιακά στα σχολεία για την αξιολόγηση των μαθητών χρησιμοποιούμε την βαθμολογία. Με εργαλείο τη δεκαβάθμια κλίμακα για το δημοτικό και εικοσαβάθμια για το γυμνάσιο και το λύκειο, κατατάσσουμε τους μαθητές μας σε μία σειρά και αποφασίζουμε αν είναι ικανοί να προαχθούν στην επόμενη τάξη, ποιοι θα πάρουν βραβείο ή αριστείο ή ποιοι θα περάσουν στο Πανεπιστήμιο. Με αυτού του είδους την αξιολόγηση, την αποκαλούμενη και «τελική αξιολόγηση», το σχολείο λειτουργεί ως μηχανισμός επιλογής.
Άμεση συνέπεια του «τελικού χαρακτήρα» της εκπαιδευτικής αξιολόγησης, είναι ότι ο ρόλος της βαθμολογίας στο σχολείο έχει γίνει κυρίαρχος. Οι μαθητές δεν επικεντρώνουν την προσοχή τους σε αυτά που θα μάθουν και στις δεξιότητες που θα αποκτήσουν, αλλά στο βαθμό που θα πάρουν.
Η μετατόπιση του ενδιαφέροντος από την ουσία της εκπαιδευτικής πράξης στη βαθμολογία, τείνει να γίνει κυρίαρχη κοινωνική συμπεριφορά με αποτέλεσμα να εμποδίζονται οι προσπάθειες παραγωγής ουσιαστικού εκπαιδευτικού έργου. Έχει χαθεί η αυτοτέλεια των εκπαιδευτικών βαθμίδων, αφού ότι η κάθε μία αντιμετωπίζεται ως προθάλαμος της άλλης, με τελικό ζητούμενο να ανταποκριθεί ο μαθητής στις εξετάσεις για την επιλογή στο Πανεπιστήμιο, ακυρώνονται καινοτόμες πρωτοβουλίες διότι «μόνο ο βαθμός μετράει», περιορίζεται σημαντικά το πολιτιστικό έργο του σχολείου (ειδικά στο λύκειο), δεν υπάρχουν μαθήματα επιλογής, κυριαρχεί ο εγκυκλοπαιδισμός στο εκπαιδευτικό σύστημα.
Παράλληλα, στρεβλώνεται τόσο η σχέση του παιδιού με την οικογένειά του, αφού η εκπαίδευση του παιδιού συνδέεται με ένα σύστημα ποινών και αμοιβών που αποδίδονται από τους γονείς του με βάση «τους βαθμούς που έφερε», ενώ ταυτόχρονα στρεβλώνεται και η σχέση του παιδιού με τους δασκάλους και τους καθηγητές του, οι οποίοι ενώ είναι οι αρμόδιοι να το καθοδηγήσουν, να το υποστηρίξουν και να το βοηθήσουν να αναπτυχθεί πνευματικά και να καλλιεργηθεί, είναι ταυτόχρονα εκείνοι που με το βαθμό που θα βάλουν, θα προκαλέσουν την τιμωρία του ή την ανταμοιβή του.
Πιέστε εδώ για να κατεβάσετε το τρέχον ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου.
Β και Γ' Γυμνασίου
Σας ενημερώνουμε ότι προκειμένου να έχουμε όλα τα στοιχεία μαθητών και κηδεμόνων των μαθητών/τριων στη Β’ και Γ’ Γυμνασίου απαιτείται:
Οι δυο γονείς (ΚΗΔΕΜΟΝΑΣ και ΕΤΕΡΟΣ ΚΗΔΕΜΟΝΑΣ) να συμπληρώσουν τις αντίστοιχες υπεύθυνες δηλώσεις που έχουν αναρτηθεί στη συνέχεια και είτε να τις εκδώσουν μέσω gov.gr (αντιγράφοντας τα αντίστοιχα κείμενα) πατώντας εδώ, είτε να τις συμπληρώσουν και να τις υπογράψουν για το γνήσιο της υπογραφής σε κάποιο ΚΕΠ..
Παρακαλούμε όπως ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες και αποστείλετε στο μέιλ του σχολείου
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
, αν είναι δυνατόν, σε ένα μήνυμα ανά μαθητή/τρια:
Θέμα μηνύματος: ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ,Τάξη, Όνομα μαθητή/-τριας
π.χ. Θέμα μηνύματος: ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ, Β', Ελένη Παλαμά
Οι υπεύθυνες δηλώσεις θα αποσταλούν ηλεκτρονικά μέχρι 15/9/2023 στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .
Σχετικά Αρχεία:
Υπεύθυνη Δήλωση ΚΗΔΕΜΟΝΑ
Υπεύθυνη Δήλωση ΕΤΕΡΟΥ ΚΗΔΕΜΟΝΑ
Με την εισαγωγή της περιγραφικής αξιολόγησης επιδιώκουμε πολλαπλούς στόχους: